Zoeken in deze blog

donderdag 22 september 2011

stoere pietje


                                                  piet

Piet zit in de 4de klas hij heeft een moeder die als functie heeft model en zijn vader is ondernemer van een bedrijf.  Hij is vaak alleen thuis en zwerft vaak buiten. En doet slechte dingen met ze vrienden. Ze breken in huizen of beroven mensen van hun geld. Ze maken kabaal op straat de mensen worden niet goed van hun.


                                              Op School


Op school haalt hij allemaal slechte cijfers. Hij heeft een grote bek tegen docenten. En kan zich niet normaal bijna gedragen. En reageert op elke onderwerp of als hij denkt dat er over hem wordt gesproken. Wordt hij heel boos en kan het uitbreken tot een gevecht. Hij heeft vaak ruzie met ze wiskunde leraar die wel eens hem zat is en eruit stuurt. piet zegt vaak ik heb schijt om stoer over te komen. Hij heeft met veel meisjes op school gehad. En maakt het uit, en gaat weer naar een andere. Hij zegt wel ik ben een player .Ik houd niet van relatie. Ik ben een man en niemand overtreft me. En als iemand  hem een duw geeft eerst wat uit zijn mond komt is; jij gaat zien na schooltijd.


                                               Thuis


Als piet klaar is met school en naar huis gaat en zich thuis verveelt ,omdat zijn moeder bezig is met een fotoschoot .En ze vader moet overwerken, omdat hij de administratie niet af heeft wat balen voor hem.Hij moet tot acht uur misschien zich vervelen aan huiswerk wil hij toch niks doen, omdat hij toch allemaal slechte cijfers haalt. Dus het interesseert hem geen bied meer. En over gaan kan hij denk ik vergeten. En zijn ouders vragen hem toch niet hoe het op school is. Dus dat vind piet wel een plusje. Hij gaat dan naar buiten ,want hij vindt het thuis niet gezellig. Dus gaat hij met slechte mensen op straat om .Die hem de slecht pad meebrengen. Hij leent geld van ze vrienden. wat ze vrienden ook terug van hem willen. daarna rookt hij wiet met ze .En  dat spul kost een hele boel centjes. Dat deed elke dag en waar de mensen om vroegen waar is me geld gebleven. En wat Piet zei ik geef je het de volgende keer.
Hij verzette elke keer de afspraak, wanneer hij de geld zou terugeven ,want ze ouders waren toch niet zo vaak thuis. En dat niet ,want Piet weet ook dat ze het raar gaan vinden. Als hij om zoveel geld vraagt ,omdat wiet kost ongeveer per 100 gram 320 euro.

                                                  op straat



                                      

Piet loopt op straat hopeloos. Hij was weggestuurd uit de klas. En Piet dacht schijt ik ga naar huis.Ik heb geen zin meer in school. Als ik 18 ben ga ik direct van school geen zin meer. Enigste wat ik wil is blowen .maar ik ga echt niet meer om met die mensen. En mijn leven heeft toch geen zin. Ik heb het gevoel dat mijn moeder en mijn vader niet van mijn houden. En heb dikke problemen met mensen en ik word gezocht.  !help !!!

                                                in de ochtend

 

Pietje word wakker en moet naar school. Zijn ouders zijn weg  .Pietje is depressief en maakt een broodje en krijgt nare gedachten van om zichzelf te vermoorden. Hij kreeg vaak van zulke neigingen. Aan z´n leven en heeft het gehad niemand is er voor hem. Hij heeft het gevoel dat niemand er is voor hem .hij loopt naar school .Hij ziet een groep mensen in een auto met pistool en schieten vanuit de auto en raken hem in z´n borst en in z´n hoofd.

                                                op werk

zijn ouders worden gebeld op hun werk.Ze krijgen het slechte nieuws te horen.Ze beseffen nu hoe weinig  aandacht ze hebben gegeven aan hun kind.Ze hebben verdriet.zouden ze nog verder kunnen? dat is dvraag wat denken jullie.  






plaatje worden vervangen)

1 opmerking: